Forgácsolt Kultúra

Heti vers V. - Juhász Kristóf: A magánéletem

2009.05.15. 11:08 gramov

 Jó éjszakát kívánok! Meg szokás szerint szép hetet, illetve hétvégét. Ráérünk krem' alássan. A blog nem cséphadaró, frissül az magától, és a menniység, nem feltétlenül jelent minőséget, hangzik a szarszagú közhely, másképpen Fennséges Fekália hiperreál Hígan Definiált (HD) videó - nemde?.
Újabb heti vers következik Juhász Kristóf tollából. Tessék olvasni!

Nem lehet megszokni ezt a stílust. Petri György jutott eszembe miközben olvastam. Manapság nem biztos, hogy jó, ha az embernek eszébe jut valami. Csapdába estem. Mi legyen? Juhász után szabadon: Faszfej vagyok. Lehet.
Idönként mindenki figyel önmagára. Ezért nem is írok többet.
Tessék olvasni!

Gramov

Juhász Kristóf

A magánéletem 

A magánéletem érdekesebb, mint a szakmám
A szakmám érdekesebb, mint a magánéletem:
na ezektől a mondatoktól szoktam rendelni
még egy felest.
 
Jó: hazudtam
nem a felessel kapcsolatban
hanem hogy senki nem mond ilyen mondatot
csak gondol, érez, vagy érezni vél
aztán másnapra kialussza
és csinálja tovább.
 
Ezek a lányok és fiúk
vulgo: hölgyek és urak
faszfejek.
 
Az én magánéletem és hivatásom
körülbelül azonos.
 
Tehát:
 
lehet, hogy szerintük meg
én vagyok a faszfej.
 
Lehet.
 
De nem biztos.

Címkék: irodalom forgács egyesület juhasz kristof

süti beállítások módosítása